Eerste stap in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu Eerste stap in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu

Eerste stap in Zuid-Afrika

Door: Lune Kuipéri

Blijf op de hoogte en volg Lune

21 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Jaaaaa, we zijn na veel gedoe met de vluchten aangekomen in Johannesburg en over een uurtje gaat dan eindelijk de laatste vlucht naar Kaapstad!

Lau en ik hebben gelukkig goed kunnen slapen in het vliegtuig en komen over een paar uurtjes helemaal uitgerust aan bij het vrijwilligershuis.

In het vliegtuig al twee leuke mensen ontmoet van onze leeftijd waarvan één meisje nu met een andere vlucht naar Zambia gaat, maar de jongen die we ontmoet hebben, is een paar jaar geleden verhuist vanuit Duitsland naar Kaapstad en wilt ons, met de andere mensen uit het vrijwilligershuis wel een keer meenemen in het weekend naar het centrum van de stad, waar je ook leuk uit schijnt te kunnen gaan!

Als we zo in Kaapstad aankomen zien we de andere mensen die hetzelfde project gaan doen en er zitten er ook al een paar in het huis! Dus Lau en ik zijn erg benieuwd..

Nou, wij gaan nu naar de laatste gate en houden jullie op de hoogte!!

Heel veel liefs van ons.

• 21 Juli 2014 - 17:50

Mieke:

Hoi!
    Wat een reis zeg! Maar vooral wat een leuke ontmoetingen. Nu al! Dat is een goed begin!
    Goeie aankomst!
    Groetjes Mieke!

• 22 Juli 2014 - 08:15

Gaby :

Hey Lune,

Pfttt...jij hebt er wel meteen een wereldreis van gemaakt, haha! Top! Je klinkt als een 'well seasoned' (zoek maar op) traveller. Wel super leuk en spannend allemaal, je hebt in ieder geval geen saaie start:-) Veel plezier daar en werkse, kijk uit naar je volgende stappen daar in Z- Afrika! Liefs, G. xxx