Dag 4 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Lune Kuipéri

Blijf op de hoogte en volg Lune

26 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Moloni!

Vandaag zijn we in de ochtend weer naar Fikelela gegaan en hebben daar met de kindjes gespeeld. We hebben als eerste de baby's gevoerd en het is echt heel raar want de kinderen moeten het eten delen en krijgen alle medicijnen via 1 spuit wat tussendoor niet afgewassen wordt. Vandaar dat de ziektes zich hier zo snel verspreiden (o.a.)

We hebben spelletjes gedaan zoals dat de kleine kinderen ballen in een ton moesten gooien, ze waren zo trots als het lukte. En we hebben met ze gedanst en liedjes gezonden waar zelfs de ''mama's'' fanatiek aan meededen. Heel gaaf om te zien!

In de middagen gaan we normaal altijd naar een ander project maar op vrijdagmiddag doe je dit niet en ga je activiteiten plannen voor de volgende week (qua welke spelletjes) en een box klaarmaken waar alle materialen inzitten. We hebben heel veel leuke activiteiten bedacht voor ze.

Ik heb net nog even met Lau en nog twee anderen in een café gezeten (second dinner en een drankje). En zit nu al een hele tijd heel gezellig met Tess en Laura niks te doen!

Weekend!! (:

• 26 Juli 2014 - 10:05

Simone:

Geniet van je weekend lieverd!!!! Xxx

• 26 Juli 2014 - 13:23

Hennie :

Goed weekend lieve Lu . En geniet van de activiteiten die er op het programma staan dit weekend . Ik vind Stellenbosch wat veiliger dan haaien ha ha Dikke kus Oma