Dag 22 en 23 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu Dag 22 en 23 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu

Dag 22 en 23

Door: Lune Kuipéri

Blijf op de hoogte en volg Lune

13 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dinsdag ochtend ben ik met twee kindjes van Fiks naar de kliniek gegaan. We hebben 4,5 uur gewacht op de dokter.. Was gelukkig niks ergs aan de hand! Een ander kindje van Fiks moest naar een ander ziekenhuis en dit ging helaas wat minder goed.

Na de lunch zijn we naar GAPA gegaan waar we met de kindjes hebben geknutseld en buiten hebben gespeeld. Het was echt super lekker weer.

's Avonds gezellig avondje gehad met de overgebleven mensen van de oude groep, wat er nu echt heel weinig zijn..

Vanochtend zijn we naar Fiks gegaan en hebben daar als eerste boekjes voor gelezen en ten tweede nog een spelletje gedaan waarin ze dieren konden herkennen en ze het moesten nadoen, heel grappig.. Haha.

's Middags zijn we naar Home From Home geweest en daar hebben we Engels met ze gedaan. De kindjes zijn daar echt heel erg slim, ze hebben alleen wat 1 op 1 aandacht nodig.

Vanavond zijn we met Dan (en zijn vriend Tim), Laura, Laura en Sofie naar een wedstrijd van Ajax Cape Town in het World Cup Stadion geweest, heel gaaf!! Morgen laatste dagje GAPA.. Heel raar..

• 14 Augustus 2014 - 08:39

Gaby:

Hey Lune,

Wat zal dat raar zijn zo'n laatste dag terwijl je zo intensief ergens bezig bent geweest. Hou je haaks, meis! Maak nog maar wat moois van die laatste dagen!

Liefs,
    Gaby

• 16 Augustus 2014 - 07:53

Mieke:

Hé die Lune!
    Laatste dagen alweer! Goed van genieten nog hoor!!
    Er wordt in de Stoet regelmatig naar je gevraagd.
    Gisteravond was Verkerk er. Je hebt de groeten.

Veel plezier nog en tot volgende week!

Groetjes Mieke